Continu verbeteren

Wil jij constant je dienstverlening verbeteren en ben je niet tevreden met een gemiddelde dienstverlening? Dan ben je hier op de juiste pagina. Wij zorgen er samen met jou voor dat je dienstverlening constant blijft verbeteren.

continu verbeteren GBBO

H

et is goed mogelijk dat jij al veel ervaring hebt met optimalisatie van de (digitale) dienstverlening en onze expertise alleen nodig hebt voor strategische adviezen. We bekijken samen naar je uitdagingen en maken een maatwerktraject om verbetering aan je dienstverlening door te voeren. Zo hebben we experts in huis die al jarenlang websites verbeteren in nauwe samenwerking met webteams. Anderzijds kunnen we helpen om kanaalintegraal te verbeteren. Zo merken we steeds vaker dat ‘digital first’ de strategie is bij overheidsinstanties. We helpen je de kanalen zo uitbalanceren dat de dienstverlening vanzelfsprekend is voor jouw klanten.

Vaak is de combinatie van jouw kennis en onze frisse blik een succesvolle formule om door te blijven groeien. We bepalen samen met jou de strategie. Nu is elke organisatie anders, maar vrijwel altijd bestaat onze aanpak in ieder geval uit twee onderdelen: klantfeedback / klanttevredenheidsonderzoek en/of websitestatistieken. Dit dient als input om jouw dienstverlening fact-based te verbeteren!

Webstatistieken

Webstatistieken laten elke dag die onderdelen zien die klanten belangrijk vinden. Met meer dan 10 jaar ervaring met het analyseren hiervan weten we deze data om te zetten in heldere adviezen die direct de website verbeteren

shadow

Klantfeedback / Klanttevredenheid

Waarom zelf bedenken wat je verbeterpunten zijn als je klant deze je direct kan geven? Wij brengen de feedback van je klant overzichtelijk in kaart en vertalen deze in duidelijke verbeterpunten. Hiervoor gebruiken we de nieuwe klantfeedbac methodes.

shadow

Wat is jouw uitdaging?

shadow