Presentatie Customer Effort Score onderzoek Veenendaal.nl (kennissessie 10-12-13)

Presentatie Customer Effort Score onderzoek Veenendaal.nl (kennissessie 10-12-13)

Wilt u weten hoe burgers kunnen helpen uw gemeentewebsite makkelijker en beter te maken? Bekijk dan deze presentatie van de gratis kennissessie die GBBO samen met Gemeente Veenendaal organiseerde op 10 december 2013 van 14.00 – 16.30.

In deze kennissessie tonen Pieter Pinxten (GBBO) en Bert Kuijer (Gemeente Veenendaal) u hoe inwoners van gemeente Veenendaal in 30 seconden geholpen hebben de digitale dienstverlening te beoordelen en verbeteren. We starten met het vraagstuk van Gemeente Veenendaal, de Customer Effort Score theorie en lichten vervolgens de onderzoeksopzet en resultaten toe.

De input van deze middag kunt u direct toepassen voor uw eigen website.

We wensen u veel leesplezier! Heeft u vragen, neem gerust contact met ons op!

/ Tags: ,

Deel het bericht

Over de schrijver

Pieter wordt enthousiast van dienstverlening die vanzelfsprekend is. Vanuit zijn achtergrond in dienstenmarketing (Msc Marketing) en werkervaring heeft hij zich tot een ervaren serviceverbeteraar ontwikkeld. Hij is sterk in projectmanagement, klantonderzoek en serviceverbetering voor organisaties die actief zijn in de publieke en commerciële sector.

Reacties

Geen reacties.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training:

Tips voor een betere site

1 keer per maandVergrootglas logo
Exclusieve tips