Presentatie ‘Digital First Strategie? Inzichten en Valkuilen vanuit Gemeente Veenendaal’

Presentatie ‘Digital First Strategie? Inzichten en Valkuilen vanuit Gemeente Veenendaal’

Gemeente Veenendaal heeft als doel om de dienstverlening aan inwoners en ondernemer zo makkelijk mogelijk te maken. De strategie is om het digitale kanaal leidend te maken in het klantcontact voor eenvoudige diensten. Eveneens focust gemeente Veenendaal zich op het beperken van onnodige kanaalswitches van bijvoorbeeld website naar telefoon en balie. Bert Kuijer en Pieter Pinxten bespraken op het KCC congres van 13 oktober 2016 j.l. de tips & tricks van deze ‘digital first’ strategie.

Hierbij de presentatie:

Over de schrijver

Pieter wordt enthousiast van dienstverlening die vanzelfsprekend is. Vanuit zijn achtergrond in dienstenmarketing (Msc Marketing) en werkervaring heeft hij zich tot een ervaren serviceverbeteraar ontwikkeld. Hij is sterk in projectmanagement, klantonderzoek en serviceverbetering voor organisaties die actief zijn in de publieke en commerciële sector.

Reacties

Geen reacties.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training:

Tips voor een betere site

1 keer per maandVergrootglas logo
Exclusieve tips