Digitale overheidswet implementeren
Er komen veel wetten op je af en het is lastig om dit zelf goed op te pakken. Schakel dan een online specialist van GBBO in die jou helpt met het succesvol implementeren van deze wetgevingen. Onze specialisten hebben ervaring met het implementeren van digitale toegankelijkheid en de wmebv.
Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google
Wij scoren een 8,5 uit 100+ reviews
Frank FaberMinisterie van BZK“GBBO heeft een goed resultaat voor ons opgeleverd binnen de afgesproken tijd. Ze maken gebruik van tijdige besprekingen van goede tussenproducten. Ze hebben een goede inhoudelijke benadering van de vraagstelling en zetten goed door om tot een resultaat te komen. Bij GBBO hebben ze een prettige manier van werken en het time- en verwachtingenmanagement was goed.”
Digitaal toegankelijk
Om echt digitaal toegankelijk te worden, is er verandering nodig in jouw organisatie. Van bewustwording, overtuiging, het maken van beleid en het implementeren hiervan: wij zijn je partner. Laat onze deskundige online professionals je helpen om je organisatie en daarmee je online landschap digitaal toegankelijker te maken.
Implementeren Wet Modernisering Elektronisch Bestuurlijk Verkeer
Het voldoen aan de wmebv is zo eenvoudig nog niet. Zeker niet als je ook nog je digitale dienstverlening een stap verder wilt brengen. Laat onze specialisten je verder helpen met deze uitdaging!
Website vernieuwen? Ontvang een gratis plan van aanpak
Bij het plan van aanpak krijg je:
- Een aanpak op maat om jouw website te vernieuwen
- Inzicht in wat jouw vernieuwingsproject gaat kosten
- Een concrete planning
- Inzicht in welke expertise je nodig hebt
Gebaseerd op onze bewezen aanpak voor meer dan 50 publieke organisaties. Speciaal voor jou op maat gemaakt.
6 redenen om
voor ons te kiezen
1Betrouwbare partner: 10+ jaar ervaring met websites in de publieke sector
We begrijpen jouw wereld en spreken jouw taal. Voor 150+ verschillende publieke organisaties 300+ opdrachten succesvol uitgevoerd.
2Hart voor de publieke sector
Gaat jouw hart ook sneller kloppen van het verbeteren van de digitale dienstverlening,
waarbij het om de mens draait en niet om het geld? Ons hart ook!3Hoge klanttevredenheid: 8,5 op basis van 150 reviews
Jou tevreden maken én houden is onze missie. Van start tot einde ontvang jij van onze professionals een uitstekende dienstverlening.
4Deskundige webprofessionals met gemiddeld 10+ jaar ervaring
Verwacht een hoge mate van deskundigheid rondom alles wat met websites en digitale dienstverlening te maken heeft
5Beschikbaar in heel Nederland
Je kunt ons inschakelen voor opdrachten in heel Nederland
6Samenwerken met plezier
Een goed resultaat zet je neer in een goede sfeer. We maken er met jou en je collega’s een mooi en leuk traject van.
Onze klanten waarderen ons met:
Al meer dan 150 klanten
geholpen sinds 2013.
Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google
We hebben meer dan 100 reviews ontvangen op o.a. Google.
Neem vrijblijvend contact op met Pieter
Over GBBO
Jouw website en webteam tot een succes maken. Dat is waar wij voor gaan. Samen met jou en je collega’s werken we aan betere, gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere digitale dienstverlening. Dat maakt het leven van inwoners, ondernemers, cliënten, patiënten, studenten, huurders en leden namelijk een stuk prettiger. Onze deskundige en zeer ervaren online professionals helpen je graag om jouw digitale uitdaging samen tot een succes te maken.
Deze stappen
gaan we voor je zetten
1Afspraak plannen
Maak een afspraak met Pieter Pinxten (video- of telefoongesprek).
2Opdrachtbespreking
Bespreek jouw opdrachtwensen en het profiel van gewenste professional die je wilt inhuren met Pieter, vanaf wanneer en hoeveel uren. Pieter maakt vervolgens een omschrijving van de opdracht en de gewenste persoon op basis van het gesprek.
3Selectie
Pieter inventariseert of een geschikte collega in ons vaste team of flexibele schil beschikbaar hebben. Binnen 2 tot 3 werkdagen ontvang je minimaal één CV ter beoordeling.
4Kennismakingsgesprek
Als de persoon aansluit bij je wensen volgt een kennismakingsgesprek met jou en je collega’s.
5Besluitvorming
Na het kennismakingsgesprek besluit je of je verder wilt met de kandidaat of dat wij een nieuwe kandidaat aanbieden.
6Aan de slag
Op naar een succesvolle samenwerking! We evalueren regelmatig samen of je nog tevreden bent over onze professional.
Wij zijn trots op onze klanttevredenheid
We zijn trots op de waardering van onze klanten. Bekijk hier een selectie van de meer dan 100 reviews van onze opdrachtgevers.
“De samenwerking met GBBO was heel prettig tijdens het project dat GBBO voor ons heeft gedaan. Ze zijn klantgericht, hebben kennis van zaken, kunnen snel schakelen en komen de afspraken na. De communicatie was duidelijk, helder en ook laagdrempelig. Jullie vullen elkaar goed aan. Jullie eigen kennis en de meegebrachte kennis van andere gemeenten en linkjes met de landelijke overheid gaf ons extra voordelen. Ik voelde me serieus genomen.”
Miranda van ErpGemeente Geertruidenberg
"Ik beoordeel de dienstverlening van GBBO met een 9. Het team van GBBO reageert snel en werkt heel adequaat. Voor ons een perfecte realisatie van een gebruikersgerichte vernieuwing van de website van Ergotherapie Nederland!”
Theo van der BomErgotherapie Nederland
“De samenwerking met GBBO was uitstekend voor het vernieuwen van de 3 websites van de SED organisatie! De communicatie was goed en ze hebben echt kennis van zaken. Bij GBBO werken ze gestructureerd, open en snel.”
Dietwin BruinSED Organisatie
“Ik zou GBBO zeker als eerste bureau aanbevelen om te helpen met digitale dienstverlening voor een gemeente. Ze denken ook mee aan de voorkant. Het is meer dan alleen een nieuwe website maken (www.voorneaanzee.nl). De samenwerking heb ik als prettig ervaren.”
Angelique MeijnenGemeente Voorne aan Zee
“Tijdens het project was het contact met GBBO prettig. Het resultaat voldoet aan onze verwachtingen. Kenmerkend voor GBBO is de openheid en transparantie in hun manier van werken. Ze hebben veel kennis, kunde en empathisch vermogen”.
Tamara HuffmeijerGemeente Leudal
“Het project werd professioneel aangepakt door GBBO en zeer zorgvuldig voorbereid en met passie uitgevoerd. De communicatie was goed, afspraken werden perfect nagekomen en het resultaat was naar verwachting. Het is erg fijn om met mensen te werken die hun vak verstaan.”
Annabel van TilburgGemeente Utrechtse Heuvelrug
“De samenwerking met GBBO was heel prettig tijdens het project dat GBBO voor ons heeft gedaan. Ze zijn klantgericht, hebben kennis van zaken, kunnen snel schakelen en komen de afspraken na. De communicatie was duidelijk, helder en ook laagdrempelig. Jullie vullen elkaar goed aan. Jullie eigen kennis en de meegebrachte kennis van andere gemeenten en linkjes met de landelijke overheid gaf ons extra voordelen. Ik voelde me serieus genomen.”
Miranda van ErpGemeente Geertruidenberg
"Ik beoordeel de dienstverlening van GBBO met een 9. Het team van GBBO reageert snel en werkt heel adequaat. Voor ons een perfecte realisatie van een gebruikersgerichte vernieuwing van de website van Ergotherapie Nederland!”
Theo van der BomErgotherapie Nederland
“De samenwerking met GBBO was uitstekend voor het vernieuwen van de 3 websites van de SED organisatie! De communicatie was goed en ze hebben echt kennis van zaken. Bij GBBO werken ze gestructureerd, open en snel.”
Dietwin BruinSED Organisatie
“Ik zou GBBO zeker als eerste bureau aanbevelen om te helpen met digitale dienstverlening voor een gemeente. Ze denken ook mee aan de voorkant. Het is meer dan alleen een nieuwe website maken (www.voorneaanzee.nl). De samenwerking heb ik als prettig ervaren.”
Angelique MeijnenGemeente Voorne aan Zee
“Tijdens het project was het contact met GBBO prettig. Het resultaat voldoet aan onze verwachtingen. Kenmerkend voor GBBO is de openheid en transparantie in hun manier van werken. Ze hebben veel kennis, kunde en empathisch vermogen”.
Tamara HuffmeijerGemeente Leudal
“Het project werd professioneel aangepakt door GBBO en zeer zorgvuldig voorbereid en met passie uitgevoerd. De communicatie was goed, afspraken werden perfect nagekomen en het resultaat was naar verwachting. Het is erg fijn om met mensen te werken die hun vak verstaan.”
Annabel van TilburgGemeente Utrechtse Heuvelrug
Succesverhalen
van klanten
Iedereen kan van alles beloven. Wij geven je bewijs over hoe het is om te werken met ons. Daarom laten we onze klanten graag aan het woord.
Klantcases
We zijn jouw beste keuze om een digitale uitdaging op te pakken. Geloof je dit niet? Kies een case en bekijk hoe wij resultaten behalen
Veelgestelde vragen
Sinds onze start in 2013 plaatsen wij al professionals bij opdrachtgevers. Inmiddels hebben we meer dan 300 opdrachten succesvol uitgevoerd met een gemiddelde klanttevredenheid van 8,5. We garanderen je dan ook een goede professional die je verder helpt. Wil je wat meer weten over hoe opdrachtgevers ons ervaren? Op onze website staan verschillende ervaringen van onze opdrachtgevers beschreven. Bekijk gerust eens de klantcases en succesverhalen van onze klanten.
Onze professionals hebben over het algemeen tussen de 10 en 25 jaar ervaring in het online vak. Het zijn dus over het algemeen seniors zodat je altijd over een ervaren en deskundige collega beschikt. De expertises van onze professionals variëren. Afhankelijk van jouw wensen qua profiel matchen we één of meerdere professionals die wij vervolgens bij je aanbieden.
We hebben hiervoor een vast proces ontwikkeld. Het inhuren van een projectleider of adviseur werkt als volgt:
- Afspraak plannen: Maak een afspraak met Pieter Pinxten (video- of telefoongesprek)
- Profielbespreking: Bespreek het profiel van de online professional die je wilt inhuren met Pieter, vanaf wanneer en hoeveel uren.
- Omschrijving: Pieter maakt een omschrijving van de gewenste persoon op basis van het gesprek ter controle.
- Selectie: Pieter inventariseert of een geschikte collega in ons vaste team of flexibele schil beschikbaar hebben. Binnen 2 tot 3 werkdagen ontvang je minimaal één CV ter beoordeling.
- Kennismakingsgesprek: Als de persoon aansluit bij je wensen volgt een kennismakingsgesprek met jou en je collega’s.
- Besluitvorming: Na het kennismakingsgesprek besluit je of je verder wilt met de kandidaat of dat wij een nieuwe kandidaat aanbieden.
- Aan de slag: Op naar een succesvolle samenwerking! We evalueren regelmatig samen of je nog tevreden bent over onze projectleider / adviseur Wmebv.
Over het algemeen willen we je altijd helpen met een beschikbare professional. Dat is onze ambitie. Hoe werkt dat? Afhankelijk van welke professional goed aansluit bij de profielschets, bekijken we of deze persoon beschikbaar is op het gewenste moment. Mocht dit niet het geval zijn, dan zoeken we naar een andere geschikte professional voor je. GBBO heeft zoals dat heet een vaste schil van medewerkers die in dienst zijn. En er is een flexibele schil van deskundige en ervaren zzp-ers waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Dit zorgt er eigenlijk voor dat we in 9 van de 10 gevallen binnen 1 tot 2 weken een geschikte kandidaat kunnen aanbieden die kan starten wanneer jij wilt. Je weet dus altijd snel waar je aan toe bent bij GBBO.
We werken op basis van een afspraak over uren en het uurtarief. Er is niet één tarief exact te communiceren. Het hangt onder andere af van de gewenste kandidaat, type opdracht, de tijdsduur van de opdracht, het aantal uren per week, de reisafstand enzovoorts. In 2024 varieert ons uurtarief voor een projectleider / adviseur tussen de 115,- en de 130,-.
Dit uurtarief is een all-in uurtarief waarmee alle soorten kosten zijn gedekt. Denk aan kosten zoals de fee voor bemiddeling, reiskosten, telefoonkosten, papierkosten, opleidingen, loon, pensioen, verzekering enzovoorts. Dit neemt GBBO allemaal voor zijn rekening.
Afhankelijk van jullie wensen zal onze professional beschikbaar zijn op locatie of op afstand. We zien vaak dat onze opdrachtgevers in het publieke domein zelf 50% thuis en 50% op kantoor hanteren of zelfs 75% thuis en 25% kantoor. Als fulltime aanwezigheid op locatie gewenst is, dan is dit ook bespreekbaar. Kortom, we vinden het vooral belangrijk wat jij wilt en zullen dan kijken welke professional hier bij past. In goed overleg komen we er altijd wel uit.
Het kan voorkomen dat een professional van ons toch niet helemaal bevalt. Dit gebeurt niet vaak, maar mocht het gebeuren dan gaan we graag in overleg over een oplossing. Er zijn situaties waarbij het helpt om betere werkafspraken te maken en verwachtingen naar elkaar toe te verbeteren. Vervolgens gaan we tussentijds de samenwerking evalueren om een succesvolle samenwerking te realiseren. Blijkt het toch echt niet te werken? Dan kunnen we altijd bekijken of we een andere professional kunnen aanbieden die beter aansluit bij de wensen. Mocht dit niet lukken, dan is een andere optie om de opdracht stop te zetten.
Wij hanteren voor deze dienstverlening een werkwijze van een gedeeltelijke aanbetaling van onze diensten. Bij ingeschatte werkzaamheden met een minimum en maximumbandbreedte ontvang je maandelijks een statusupdate van gemaakte uren en ureninzet ter akkoord. Zo houd je als opdrachtgever sturing op de werkzaamheden en heb je elke maand goed inzicht in de opgeleverde resultaten en het budget.
Met zowel jullie als de professional onderhouden wij periodiek contact. Binnen GBBO hebben we de rol van operationeel manager. Op dit moment is Wouter Simons degene met deze rol binnen ons bedrijf.
Hij zorgt ervoor dat de professional alle middelen heeft om zijn werk inhoudelijk goed uit te voeren voor jullie. In sommige situaties helpt hij de professional aan kennis en of netwerk vanuit het bureau. GBBO is sinds 2013 actief in de overheid en verdere publieke sector en heeft veel kennis opgebouwd rondom het domein digitale dienstverlening en sectorale kennis. Zo huur je niet alleen een professional in, maar kun je ook profiteren van kennis en netwerk vanuit het bureau.
Daarnaast verzorgt de operationeel manager samen met de professional de administratieve werkzaamheden zoals het registreren van de uren en het communiceren van de maandelijkse urenverantwoordingen richting jullie. Op deze wijze verwachten wij altijd transparant diensten te verlenen zodat jullie goed op de hoogte zijn van wat wij voor jullie doen en wat de investering in uren hiervoor is.
De commercieel directeur Pieter Pinxten zal verder contact met de professional en de opdrachtgever houden om na te gaan of de samenwerking naar tevredenheid verloopt. Verwacht dan ook van ons dat wij bij je inchecken om te vragen of je tevreden bent en of er nog aandachtspunten zijn waar we op moeten letten. Deze punten zullen we dan ook weer bespreekbaar maken met de professional. Ons doel is altijd om een 9 of een 10 te scoren in onze dienstverlening richting jou.
Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk. Om de ontwikkeling van onze professionals te stimuleren hebben we de GBBO academy. Hierbij komen we zo’n 8x per jaar een middag samen waarbij dan één professional over zijn expertise of project verteld aan de groep. De onderwerpen zijn altijd zeer divers maar hebben altijd een link naar online en de publieke sector. Verder helpen wij professionals 1 op 1 met maandelijkse coaching sessies. Dit kan de huidige opdracht als onderwerp hebben, maar ook zaken die buiten het werk spelen. Doelstelling is altijd dat onze professionals zich goed voelen en zo het beste uit zichzelf halen en dus ook voor jou.
Jazeker. Wij hebben een groot aanbod en netwerk van diverse webprofessionals zoals webmanagers, contentspecialisten, content managers, online adviseurs, projectleiders, webmasters, webanalisten, ux-experts, toegankelijkheidsexperts enzovoorts. Mocht je dus niet op zoek zijn naar specifiek een projectleider/adviseur, maar een ander type expert, neem gerust contact op.
Neem vrijblijvend contact op met Pieter
Klant aan het woord
“GBBO heeft een goed resultaat voor ons opgeleverd binnen de afgesproken tijd. Ze maken gebruik van tijdige besprekingen van goede tussenproducten. Ze hebben een goede inhoudelijke benadering van de vraagstelling en zetten goed door om tot een resultaat te komen. Bij GBBO hebben ze een prettige manier van werken en het time- en verwachtingenmanagement was goed.”
Frank FaberMinisterie van BZK
Klanten beoordelen ons met een
8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google