KCC congres – praktijkcase Gemeente Veenendaal & GBBO (13 oktober 2016)

KCC congres – praktijkcase Gemeente Veenendaal & GBBO (13 oktober 2016)

We werken al geruime tijd met veel plezier voor de gemeente Veenendaal. Er zijn verschillende projecten uitgevoerd en vele inzichten opgedaan voor / tijdens het vernieuwen van de gemeentelijke dienstverlening. Op het KCC congres op 13 oktober 2016 a.s. krijgen we de ruimte om hier samen met Bert Kuijer van Gemeente Veenendaal meer te vertellen over onze ervaringen.

Het thema: ‘Inzichten én valkuilen van de ‘digital first’ strategie van gemeente Veenendaal’.

Gemeente Veenendaal heeft als doel om de dienstverlening aan inwoners en ondernemer zo makkelijk mogelijk te maken. De strategie is om het digitale kanaal leidend te maken in het klantcontact voor eenvoudige diensten. Eveneens focust gemeente Veenendaal zich op het beperken van onnodige kanaalswitches van bijvoorbeeld website naar telefoon en balie. Bert Kuijer en Pieter Pinxten bespreken met u de tips & tricks van deze ‘digital first’ strategie.

Zien we je daar? Met deze aanmeldcode krijg je 50,- korting: relatiecode SPR-5016. 

We hebben er zin in!  

Informatie KCC congres

benchmark-rapport-cover

Over de schrijver

Pieter wordt enthousiast van dienstverlening die vanzelfsprekend is. Vanuit zijn achtergrond in dienstenmarketing (Msc Marketing) en werkervaring heeft hij zich tot een ervaren serviceverbeteraar ontwikkeld. Hij is sterk in projectmanagement, klantonderzoek en serviceverbetering voor organisaties die actief zijn in de publieke en commerciële sector.

Reacties

Geen reacties.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training:

Tips voor een betere site

1 keer per maandVergrootglas logo
Exclusieve tips