Planning benchmarkpresentaties

Planning benchmarkpresentaties

Hierbij informeren we deelnemers aan het jaarlijkse benchmarkonderzoek over de planning van het benchmarkonderzoek en met name het inroosteren van de benchmarkpresentaties. We willen de deelnemers oproepen contact met ons op te nemen, indien zij graag op korte termijn een presentatie op eigen locatie wensen. Onderaan deze pagina lees je de ervaring van Gemeente Heerenveen betreffende de try-out presentatie.

Planning

In onderstaande tabel leest u de planning die we aanhouden voor dit jaar.

Inplannen presentaties klantenAfgerond
Inplannen presentaties niet-klantenMaart 2015
Benchmarkpresentatie RoadshowApril t/m juni 2015
Ontvangst rapportNa afloop van de presentaties

Ben jij deelnemer en wil je een presentatie? Neem direct contact met ons op!

Ben je deelnemer en wil je graag een presentatie bij jouw eigen gemeente? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Bel direct met Rick Koopman op 06 – 40 760 241 of stuur een e-mail naar r.koopman@gbbo.nl.

Voor de benchmarkpresentatie op locatie vragen we dit jaar een onkostenvergoeding aan niet-klanten van € 295,-.

Hierbij rekenen wij een investering voor het:

  • inplannen van de presentatie
  • voorbereiden van de presentatie
  • geven van de presentatie
  • reistijd en reiskosten

Je betaalt niet voor het uitgevoerde onderzoek en het opstellen van de rapportage. De 1.000 uur die hierin gestoken zijn, nemen we net als vorig jaar voor onze eigen rekening.

 

Ervaring presentatie door Gemeente Heerenveen

De presentaties die we op locatie houden worden vaak gebruikt voor een interactieve discussie met collega’s over het belang van digitale dienstverlening, het belang van de website en input voor concrete verbeteringen. De presentatie kan ook gebruikt worden voor onderbouwing en inspiratie als je op het punt staat om de website te optimaliseren / te vernieuwen.

De try-out presentatie is op 16 februari j.l. gedaan bij gemeente Heerenveen. We hebben Jelle Hoekstra (projectleider dienstverlening) gevraagd naar zijn ervaring:

“Tijdens de presentatie van GBBO voor de gemeente Heerenveen waren er allerlei collega’s van verschillende afdelingen aanwezig. Wat ik terugkrijg van de collega’s is dat zij het een interessante en leerzame presentatie vonden. Het heeft ons een duidelijk beeld gegeven van wat er nodig is om de vindbaarheid van informatie en producten goed te borgen / regelen.

De gemeente Heerenveen wil graag haar klant via het digitale kanaal bedienen voor zover dat mogelijk is, “ digitaal tenzij…”. Er zijn momenteel nog allerlei beperkingen die de bruikbaarheid van het digitale kanaal tegenhouden. Kanaalverleiding is een belangrijke component om dit daadwerkelijk te kunnen realiseren. De presentatie van GBBO geeft bruikbare handvatten inzake hoe wij dit als gemeente aan kunnen pakken.

Wil je zaken met de burger digitaal organiseren, dan is de presentatie  zeker een aanrader. De presentatie biedt een gemeente allerlei nieuwe en handige inzichten om de digitale dienstverlening direct te verbeteren. Concrete voorbeelden om direct toe te passen in de praktijk.”

Deel het bericht

Over de schrijver

Pieter wordt enthousiast van dienstverlening die vanzelfsprekend is. Vanuit zijn achtergrond in dienstenmarketing (Msc Marketing) en werkervaring heeft hij zich tot een ervaren serviceverbeteraar ontwikkeld. Hij is sterk in projectmanagement, klantonderzoek en serviceverbetering voor organisaties die actief zijn in de publieke en commerciële sector.

Reacties

Geen reacties.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training:

Tips voor een betere site

1 keer per maandVergrootglas logo
Exclusieve tips