Update benchmarkonderzoek 2015

Update benchmarkonderzoek 2015

In oktober 2014 is deelnemende gemeenten aan het jaarlijkse benchmarkonderzoek gevraagd welke thema’s zij het meest interessant vinden.

De wensen van gemeenten hebben de inhoud van het onderzoek van dit jaar bepaald. We vergelijken dit jaar gemeenten met elkaar op het gebied van:

(1) kanaalverleiding
(2) vindbaarheid
(3) trends waaronder de impact van decentralisaties.

Het onderzoek is eind deze maand volledig afgerond. We zijn erg enthousiast over de resultaten. Het rapport dat u kostenloos ontvangt bevat veel praktische tips om de website van uw gemeente mee te verbeteren. Net als vorig jaar zijn alle resultaten van het onderzoek kosteloos voor u als deelnemer.

Planning presentaties en versturen van de rapportage
Vorig jaar hebben we alle gemeenten persoonlijk bezocht om de resultaten te presenteren en plenair te bespreken. De tijdsinvestering om dit te doen is fors geweest. In totaal was de investering van GBBO in het gehele onderzoek meer dan 1500 uur. Onze agenda is  echter een stuk drukker dan vorig jaar. We verwachten dat dit het komende halfjaar eveneens toeneemt. Het gaat om die reden helaas niet mogelijk zijn om wederom zoveel uur te investeren in het presenteren.

We zullen in overleg met de gemeente een creatieve oplossing gaan verzinnen. We nemen uiterlijk in februari met elke deelnemer contact op om gezamenlijk te bekijken wat de beste oplossing is voor de gemeente.

 

Deel het bericht

Over de schrijver

Pieter wordt enthousiast van dienstverlening die vanzelfsprekend is. Vanuit zijn achtergrond in dienstenmarketing (Msc Marketing) en werkervaring heeft hij zich tot een ervaren serviceverbeteraar ontwikkeld. Hij is sterk in projectmanagement, klantonderzoek en serviceverbetering voor organisaties die actief zijn in de publieke en commerciële sector.

Reacties

Geen reacties.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training:

Tips voor een betere site

1 keer per maandVergrootglas logo
Exclusieve tips