Kees-Jan van der Weijden

Foto Kees-Jan
Foto Kees-Jan
Kees-Jan van der Weijden
Manager & Adviseur Online

Bel Kees-Jan: 06-12207847

Kees-Jan van der Weijden - Manager & Adviseur Online

Het is vrij normaal dat je tegenwoordig veel overheidszaken online kunt regelen. Of het ook gemakkelijk werkt en toegankelijk is voor iedereen is een ander verhaal. Daar wil Kees-Jan organisaties in de publieke sector graag mee helpen. Hij heeft veel kennis en ervaring op het gebied van contentbeheer, klantonderzoek, analyse en website-optimalisatie die hij kan inzetten om opdrachtgevers verder te brengen.

In de rol van Manager & Online adviseur leidt hij digitale projecten en helpt organisaties om de digitale dienstverlening te verbeteren, altijd met de klant of eindgebruiker in het achterhoofd. Dankzij zijn achtergrond in communicatie en meer dan 15 jaar online ervaring, is Kees-Jan een stevige gesprekspartner en adviseur op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau.

Hiervoor werkte hij onder meer als digital product owner bij Plastic Soup Foundation, sr content manager en scrum master bij NS International en als editor en kanaalspecialist bij Microsoft. Zijn eerste gemeentelijke ervaring was een afstudeerproject voor een intranet bij de gemeente Uithoorn. De laatste jaren heeft Kees-Jan zich verder ontwikkeld door het volgen van trainingen en opleidingen op het gebied van UX, Design Thinking en Customer Experience.

In zijn vrije tijd kun je hem vooral buiten vinden. Op de fiets, in de natuur met rugzak en tent of lekker met een boek op schoot in de tuin.

Diensten

  • Projectleider realisatie en implementatie websites, intranet en (online) applicaties (inclusief aanbestedingen)
  • Projectleider optimalisatietrajecten websites, intranetten en (online) applicaties
  • Advies en implementatie m.b.t. (online) dienstverlening
  • Interim Webmanager / Webcoördinator / Online Adviseur
  • Faciliteren en organiseren van creatieve brainstormsessies alsook customer journey mapping

Onderstaand overzicht geeft een beeld van de diverse online projecten die Kees-Jan heeft uitgevoerd.

  • Klanttevredenheidsonderzoek CES 2022 | gemeente Veenendaal
  • Projectleider optimalisatie website (+ vernieuwen subonderdelen) | Plastic Soup Foundation
  • Customer Journey Mapping sessies | Plastic Soup Foundation
  • Klantonderzoek ‘Internationaal reizen tijdens en na covid19’ | NS International
  • Projectleider Content Strategie

Neem contact op met Kees-Jan
kj.vanderweijden@gbbo.nl / 06-12207847

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training: