De website en/of leverancier voldoet niet meer

Je hebt vastgesteld dat jouw website niet meer voldoet of gaat voldoen. Waarschijnlijk is één van de volgende situaties de oorzaak:

  • Contract CMS leverancier: Het contract met de website aanbieder verloopt binnenkort en er moet opnieuw een selectietraject (bijvoorbeeld aanbesteding) uitgevoerd worden. Door de tijdsdruk en beperkte capaciteit levert dit stress op.
  • Techniek website: De techniek van het Content Management Systeem voldoet niet meer. Dit levert problemen op zoals een vergroot risico op een hack, storingen en een slechtere gebruiksvriendelijkheid voor bezoekers.  
  • Ontevreden over de leverancier: Je bent ontevreden over je huidige Content Management Systeem leverancier. Het duurt eeuwen voordat dingen worden geregeld. Je ergert je hier regelmatig aan en je komt niet vooruit of het is gewoon te prijzig wat ze vragen.
Wouter met een sip gezicht en een A4 in zijn handen met de tekst: ik ben niet blij.

Je website zorgt voor veel gedoe

  • Interne problemen: Je krijgt bijvoorbeeld het projectplan nieuwe website niet op papier of de verantwoordelijkheid is niet duidelijk belegd. Waar te beginnen?
  • Verouderd design: het design lijkt wel op één van de eerste versies van Marktplaats.nl en is toe aan een verfrissing.
  • Ontevreden interne en externe klanten. Er staat veel te veel onnodige en matige content op de website. Je merkt dat de vindbaarheid van informatie slecht is en bezoekers en collega’s klagen regelmatig dat de informatie niet klopt. Ook kan je de content niet meer goed up-to-date houden omdat het zo veel is. Het is een chaos en onbeheersbaar.
Pieter met bord omhoog met de tekst: chaos

Onze klanten waarderen ons met:

Al meer dan 150 klanten
geholpen sinds 2013.

Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google

We hebben meer dan 100 reviews ontvangen op o.a. Google.

Over GBBO

Jouw website en webteam tot een succes maken. Dat is waar wij voor gaan. Samen met jou en je collega’s werken we aan betere, gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere digitale dienstverlening. Dat maakt het leven van inwoners, ondernemers, cliënten, patiënten, studenten, huurders en leden namelijk een stuk prettiger. Onze deskundige en zeer ervaren online professionals helpen je graag om jouw digitale uitdaging samen tot een succes te maken.

De website vernieuwen is een complex en tijdrovend traject

Een project voor het vernieuwen van jouw publieke website is vaak een complex en tijdrovend traject waarin veel organisaties zich verslikken. Om de website te vernieuwen is namelijk veel tijd nodig van het online team en de vak afdelingen. Deze tijd is vaak niet beschikbaar omdat jouw collega’s al tijd nodig hebben om hun functie (in de lijn) goed uit te oefenen. Dit project komt er allemaal nog eens ‘bovenop’. Dit maakt het vernieuwen vaak een langdurig, stroperig en pittig project.

Mark houdt een bord omhoog met de tekst: veel gedoe!

Schakel een projectleider nieuwe website van GBBO in

In je team is er vaak geen tijd om dit project te leiden vanwege de hoge tijdsinvestering. Denk aan al snel 2 tot 4 dagen per week vergt en een doorlooptijd van vele maanden en soms wel langer dan een jaar. Vaak kan een collega de rol van projectleider er ook niet eventjes naast kan doen. Schakel in dit geval dan vooral via GBBO jouw projectleider website in. Met onze hulp wordt het project juist energie gevend. We leveren jou een projectleider die jouw team gaat helpen.

Foto Kees-Jan van der Weijden

Projectleiding nieuwe website van start tot finish

Onze projectleider nieuwe website begeleidt jou van start tot en met de livegang. Dit omvat niet alleen het verzorgen van het projectmanagement, maar ook juist het inhoudelijke deel van je project. Kortom: we sturen graag je team aan én werken ook als meewerkend voorman/voorvrouw mee om samen een hoge kwaliteitswebsite te realiseren.  

Activiteiten omvatten onder andere:

  • het uitwerken van het plan van aanpak voor de nieuwe website
  • het inrichten van het projectteam en eventuele stuurgroep
  • het aansturen van het projectteam van start tot finish
  • het opstellen van een programma van eisen website
  • ontwikkelen en begeleiden van een aanbesteding om een CMS leverancier te selecteren
  • uitvoeren van verschillende gebruikersonderzoeken
  • begeleiding van het herschrijven van de content
  • optioneel: het herschrijven van de content via éen van onze senior contentspecialisten
  • het aansturen van de CMS leverancier tijdens de bouw van de website
  • advies geven over het design
  • meenemen van het bestuur, management en afdelingen
  • begeleiden livegang van de nieuwe website
  • opstellen van het decharge document
  • uitwerken lange termijn strategie met de website
Pieter voert een workshop uit

6 redenen om
voor ons te kiezen

  1. 1Aantoonbare betere website voor jouw eindgebruikers

    Met onze gespecialiseerde gebruikersonderzoek(en) realiseren we voor jou een succesvolle website

  2. 2Betrouwbare partner: 10+ jaar ervaring met websites in de publieke sector

    We begrijpen jouw wereld en spreken jouw taal. Voor 150+ verschillende publieke organisaties 300+ opdrachten succesvol uitgevoerd.

  3. 3Hoge klanttevredenheid: 8,5 op basis van 100+ reviews

    Jou tevreden maken én houden is onze missie. Van start tot einde ontvang jij van onze professionals een uitstekende dienstverlening.

  4. 4Werken met plezier

    Een goed resultaat zet je neer in een goede sfeer. We maken er met jou en je collega’s een mooi en leuk traject van.

  5. 5Deskundige webprofessionals met gemiddeld 10+ jaar ervaring

    Onze interim professionals hebben gemiddeld 10+ jaar ervaring met ‘online’. Verwacht een hoge mate van deskundigheid rondom alles wat met websites en digitale dienstverlening te maken heeft.

  6. 6Beschikbaar in heel Nederland

    Je kunt ons inschakelen voor opdrachten in heel Nederland

Website vernieuwen? Ontvang een gratis plan van aanpak

Bij het plan van aanpak krijg je:

Gebaseerd op onze bewezen aanpak voor meer dan 50 publieke organisaties. Speciaal voor jou op maat gemaakt.

7 voordelen van onze projectleider website

  1. Hoge kwaliteit website = meer succes, hogere tevredenheid en lagere kosten: we hebben sinds onze oprichting meer dan 50 grote en kleine publieke organisaties geholpen met het leiden van het websiteproject. Je krijgt de beschikking over een bewezen aanpak waardoor je nieuwe website van hoge kwaliteit wordt. Jouw webbezoekers voltooien hierdoor succesvoller hun taken op jouw website. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder onnodige kanaalswitches naar andere klantcontactkanalen. En dus minder kosten op de langere termijn.
  1. Rust in het team: jouw team besteedt geen tijd aan projectleiding en beperkte tijd aan het uitvoeren van verschillende onderzoeken (en eventueel herschijven van content). Hierdoor hebben jij en je team de handen meer vrij voor de toch al volle agenda´s.
  1. Geen onverwachte uitloop van het project: we zorgen ervoor dat jouw website binnen de deadline en met een hoge kwaliteit wordt opgeleverd. Dat scheelt frustratie, tijd en geld.
Wouter en Pieter houden een bord vast en wijzen samen naar het bord met de tekst: uitstekende website!

  1. Verbeteren op basis van onderzoek: we voeren specialistische onderzoeken voor je uit met je doelgroep(en). Ze werken we met jouw organisatie op een data gedreven manier en van “buiten naar binnen”. We verbeteren jouw website op basis van feiten en niet op basis van meningen. En het bestuur en directie is blij dat de doelgroep betrokken is bij de ontwikkeling van de nieuwe website.
  2. Eerlijk advies door onze onafhankelijkheid: aangezien we zelf geen websites ontwikkelen, zijn we compleet onafhankelijk in ons advies en begeleiding. Onze projectleider website wordt onderdeel van jouw team en handelt volledig in het belang van jouw organisatie.
  3. De juiste leverancier en CMS selecteren: voor meer dan 30 grote en kleine publieke organisaties voerden wij een succesvolle CMS selectie uit. Je krijgt de beschikking over de juiste kennis van zaken, trends in de markt en onze bewezen aanpak. We selecteren samen de juiste partij en type CMS. Opdrachtgevers zijn altijd tevreden over de gemaakte match. Dit onderdeel  is alleen van toepassing indien je van CMS aanbieder wilt of moet veranderen.
  4. Werkplezier: een goed resultaat zet je neer in een goede sfeer. We maken er met jou en je collega’s een mooi en leuk traject van waar je juist energie van krijgt.
Mark houdt een bord omhoog met de tekst: doeltreffende website

Kennismaking met een geschikte projectleider? Maak nu een afspraak

Overtuigd geraakt van onze expertise? Zet dan gelijk de volgende stap en maak nu een afspraak om kennis te maken. We bespreken graag jouw situatie en wensen tijdens een persoonlijk gesprek. Wacht niet langer, en neem nu contact met ons op.

Wouter met bordje omhoog met tekst: Beschikbaar

Projectleider nieuwe website inschakelen

Het inschakelen van een projectleider nieuwe website werkt als volgt:

  1. 1Afspraak plannen

    Maak een afspraak met Pieter Pinxten (een video call werkt over het algemeen het beste).

  2. 2Intakegesprek

    Bespreek de situatie en je plannen met de website met Pieter en wanneer je idealiter start. Pieter stelt GBBO voor en presenteert de bewezen aanpak van GBBO aan jou en je collega’s om jouw webproject tot een succes te maken. Hij denkt gelijk met je mee hoe deze aanpak voor jou en je team perfect zou kunnen werken. Tijdens het gesprek krijg je hierdoor gelijk een aanpak op maat geadviseerd.

  3. 3Voorstel maken

    Spreekt dit jou en je collega’s aan? Dan maakt Pieter graag een offerte voor je met daarbij het CV van de beoogde projectleider namens GBBO.

  4. 4Bespreken voorstel

    We stellen graag onze projectleider persoonlijk voor. Tijdens dit gesprek maken we nader kennis, bespreken we het voorstel met jou en de relevante collega’s. Dit kan naar keuze via een digitale of fysieke bespreking. Mochten er nog zaken ontbreken of onduidelijk zijn, dan kunnen we het voorstel uiteraard nog voor je wijzigen zodat het helemaal aansluit bij je wensen. Het is cruciaal dat de beoogde opdrachtgever en budgethouder bij dit gesprek aanwezig zijn. 

  5. 5Besluitvorming

    De offerte wordt opgeleverd na afloop van het gesprek en jullie besluiten of jullie een projectleider van GBBO willen inschakelen. Voelt het goed? Op naar een succesvolle samenwerking met elkaar!

  6. 6Aan de slag

    We brengen je in contact met de collega / collega’s die aan de slag gaan voor je zodat het project opgestart kan worden. We evalueren regelmatig samen hoe het project nieuwe website verloopt en of je tevreden bent over onze projectleider.

Veelgestelde vragen

  • We hebben sinds onze oprichting in 2013 meer dan 50 grote en kleine publieke organisaties geholpen met het leiden van het websiteproject. Je krijgt de beschikking over een bewezen aanpak waardoor je nieuwe website van hoge kwaliteit wordt. Jouw webbezoekers voltooien hierdoor succesvoller hun taken op jouw website. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder onnodige kanaalswitches naar andere klantcontactkanalen. En dus minder kosten op de langere termijn.

    Inmiddels hebben we meer dan 300 opdrachten succesvol uitgevoerd met een gemiddelde klanttevredenheid van 8,5. We garanderen je dan ook een goede professional die je verder helpt.

    Wil je wat meer weten over hoe opdrachtgevers ons ervaren? Op onze website staan verschillende ervaringen van onze opdrachtgevers beschreven. Bekijk gerust eens de klantcases en succesverhalen van onze klanten.

  • Onze professionals hebben over het algemeen tussen de 10 en 25 jaar ervaring in het online vak. Het zijn dus over het algemeen seniors zodat je altijd over een ervaren en deskundige collega beschikt. Afhankelijk van jouw wensen qua profiel matchen we een geschikte professionals die wij vervolgens bij je aanbieden.

  • We hebben hiervoor een vast proces ontwikkeld. Het inhuren van een projectleider nieuwe website werkt als volgt:

    1. Afspraak plannen: Maak een afspraak met Pieter Pinxten (een video call werkt over het algemeen het beste).
    2. Intakegesprek: Bespreek de situatie en je plannen met de website met Pieter en wanneer je idealiter start. Pieter stelt GBBO voor en presenteert de bewezen aanpak van GBBO aan jou en je collega’s om jouw webproject tot een succes te maken. Hij denkt gelijk met je mee hoe deze aanpak voor jou en je team perfect zou kunnen werken. Tijdens het gesprek krijg je hierdoor gelijk een aanpak op maat geadviseerd.
    3. Voorstel maken: Spreekt dit jou en je collega’s aan? Dan maakt Pieter graag een offerte voor je met daarbij het CV van de beoogde projectleider namens GBBO.
    4. Bespreken voorstel: We stellen graag onze projectleider persoonlijk voor. Tijdens dit gesprek maken we nader kennis, bespreken we het voorstel met jou en de relevante collega’s. Dit kan naar keuze via een digitale of fysieke bespreking. Mochten er nog zaken ontbreken of onduidelijk zijn, dan kunnen we het voorstel uiteraard nog voor je wijzigen zodat het helemaal aansluit bij je wensen. Het is cruciaal dat de beoogde opdrachtgever en budgethouder bij dit gesprek aanwezig zijn.
    5. Besluitvorming: De offerte wordt opgeleverd na afloop van het gesprek en jullie besluiten of jullie een projectleider van GBBO willen inschakelen. Voelt het goed? Op naar een succesvolle samenwerking met elkaar!
    6. Aan de slag: We brengen je in contact met de collega / collega’s die aan de slag gaan voor je zodat het project opgestart kan worden. We evalueren regelmatig samen hoe het project nieuwe website verloopt en of je tevreden bent over onze projectleider.
  • Over het algemeen willen we je altijd helpen met een ervaren projectleider website. Dat is onze ambitie. Hoe werkt dat? Afhankelijk van welke professional goed aansluit bij de profielschets, bekijken we of deze persoon beschikbaar is op het gewenste moment. Mocht dit niet het geval zijn, dan zoeken we naar een andere geschikte professional voor je. GBBO heeft zoals dat heet een vaste schil van medewerkers die in dienst zijn. En er is een flexibele schil van deskundige en ervaren zzp-ers waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Dit zorgt er eigenlijk voor dat we in 9 van de 10 gevallen binnen 1 tot 2 weken een geschikte kandidaat kunnen aanbieden die kan starten wanneer jij wilt. Je weet dus altijd snel waar je aan toe bent bij GBBO.

  • We werken op basis van een afspraak over uren en het uurtarief. Er is niet één tarief exact te communiceren. Het hangt onder andere af van de gekozen aanpak, de tijdsduur van de opdracht, het aantal uren per week, de reisafstand enzovoorts. In 2024 varieert ons uurtarief voor een projectleider nieuwe website tussen de 120,- en de 130,-.

    Dit uurtarief is een all-in uurtarief waarmee alle soorten kosten zijn gedekt. Denk aan kosten zoals de fee voor bemiddeling, reiskosten, telefoonkosten, papierkosten, opleidingen, loon, pensioen, verzekering enzovoorts. Dit neemt GBBO allemaal voor zijn rekening.

  • Afhankelijk van jullie wensen zal onze professional beschikbaar zijn op locatie of op afstand. We zien vaak dat onze opdrachtgevers in het publieke domein zelf 50% thuis en 50% op kantoor hanteren of zelfs 75% thuis en 25% kantoor. Als fulltime aanwezigheid op locatie gewenst is, dan is dit ook bespreekbaar. Kortom, we vinden het vooral belangrijk wat jij wilt en zullen dan kijken welke professional hier bij past. In goed overleg komen we er altijd wel uit.

  • Het kan voorkomen dat een professional van ons toch niet helemaal bevalt. Dit gebeurt niet vaak, maar mocht het gebeuren dan gaan we graag in overleg over een oplossing. Er zijn situaties waarbij het helpt om betere werkafspraken te maken en verwachtingen naar elkaar toe te verbeteren. Vervolgens gaan we tussentijds de samenwerking evalueren om een succesvolle samenwerking te realiseren. Blijkt het toch echt niet te werken? Dan kunnen we altijd bekijken of we een andere professional kunnen aanbieden die beter aansluit bij de wensen. Mocht dit niet lukken, dan is een andere optie om de opdracht stop te zetten.

  • Wij hanteren een werkwijze van een gedeeltelijke aanbetaling van onze diensten. Mocht dit echt niet tot de mogelijkheden behoren, dan kan er maandelijks achteraf gefactureerd worden na akkoord van jou als opdrachtgever. Je krijgt maand een statusupdate van gemaakte uren en ureninzet ter akkoord. Zo houd je als opdrachtgever sturing op de werkzaamheden en heb je elke maand goed inzicht in de opgeleverde resultaten en het budget.

  • Met zowel jullie als de professional onderhouden wij periodiek contact. Binnen GBBO hebben we de rol van operationeel manager. Op dit moment is Wouter Simons degene met deze rol binnen ons bedrijf.

    Hij zorgt ervoor dat de professional alle middelen heeft om zijn werk inhoudelijk goed uit te voeren voor jullie. In sommige situaties helpt hij de professional aan kennis en of netwerk vanuit het bureau. GBBO is sinds 2013 actief in de overheid en verdere publieke sector en heeft veel kennis opgebouwd rondom het domein digitale dienstverlening en sectorale kennis. Zo huur je niet alleen een professional in, maar kun je ook profiteren van kennis en netwerk vanuit het bureau.

    Daarnaast verzorgt de operationeel manager samen met de professional de administratieve werkzaamheden zoals het registreren van de uren en het communiceren van de maandelijkse urenverantwoordingen richting jullie. Op deze wijze verwachten wij altijd transparant diensten te verlenen zodat jullie goed op de hoogte zijn van wat wij voor jullie doen en wat de investering in uren hiervoor is.

    De commercieel directeur Pieter Pinxten zal verder contact met de professional en de opdrachtgever houden om na te gaan of de samenwerking naar tevredenheid verloopt. Verwacht dan ook van ons dat wij bij je inchecken om te vragen of je tevreden bent en of er nog aandachtspunten zijn waar we op moeten letten. Deze punten zullen we dan ook weer bespreekbaar maken met de professional. Ons doel is altijd om een 9 of een 10 te scoren in onze dienstverlening richting jou.

    Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk. Om de ontwikkeling van onze professionals te stimuleren hebben we de GBBO academy. Hierbij komen we zo’n 8x per jaar een middag samen waarbij dan één professional over zijn expertise of project verteld aan de groep. De onderwerpen zijn altijd zeer divers maar hebben altijd een link naar online en de publieke sector. Verder helpen wij professionals 1 op 1 met maandelijkse coaching sessies. Dit kan de huidige opdracht als onderwerp hebben, maar ook zaken die buiten het werk spelen. Doelstelling is altijd dat onze professionals zich goed voelen en zo het beste uit zichzelf halen en dus ook voor jou.

  • Jazeker. Wij hebben een groot aanbod en netwerk van diverse webprofessionals zoals webmanagers, contentspecialisten, content managers, online adviseurs, projectleiders, webmasters, webanalisten, ux-experts, toegankelijkheidsexperts enzovoorts. Neem gerust contact op voor meer informatie.

Klantcases

We zijn jouw beste keuze om een digitale uitdaging op te pakken. Geloof je dit niet? Kies een thema en bekijk hoe wij resultaten behalen.

In 1 jaar een gebruiksvriendelijke website én volledig nieuw online team
In circa 1 jaar hebben we samen de gehele digitale dienstverlening succesvoller gemaakt. Veel van onze specialismes zijn op deze leuke opdracht ingezet.
Belangrijke migratie website begeleid + een nieuwe CMS leverancier geselecteerd
Reclassering Nederland migreerde snel van een verouderd CMS naar Umbraco. Met GBBO’s begeleiding optimaliseerden ze de site, startten een aanbesteding en ontwikkelden een…
Snel een geschikte webprofessional geplaatst in het online team
GBBO heeft Mark ingezet als interim webmaster bij gemeente Dijk en Waard. Mark houdt zich bezig met het online team professionaliseren en het leiden van projecten.
In 1 jaar een gebruiksvriendelijke website én volledig nieuw online team
In circa 1 jaar hebben we samen de gehele digitale dienstverlening succesvoller gemaakt. Veel van onze specialismes zijn op deze leuke opdracht ingezet.
Belangrijke migratie website begeleid + een nieuwe CMS leverancier geselecteerd
Reclassering Nederland migreerde snel van een verouderd CMS naar Umbraco. Met GBBO’s begeleiding optimaliseerden ze de site, startten een aanbesteding en ontwikkelden een…
Snel een geschikte webprofessional geplaatst in het online team
GBBO heeft Mark ingezet als interim webmaster bij gemeente Dijk en Waard. Mark houdt zich bezig met het online team professionaliseren en het leiden van projecten.
Het team van GBBO

Wij zijn trots op onze klanttevredenheid

We zijn trots op de waardering van onze klanten. Bekijk hier een selectie van de meer dan 100 reviews van onze opdrachtgevers.

“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”

Wiepke Popkema
Gemeente De Fryske Marren

“GBBO levert goed werk volgens afspraak en binnen de deadline. De samenwerking en communicatie verliep zeer prettig. Ze leveren goede producten op en bieden goede dienstverlening.”

Leonie Briene - Brouwer
VNG Realisatie

“Het snelle schakelen en communiceren, het opleveren van goede rapportages, de betrokkenheid en kennis van de materie maken het werken met GBBO heel prettig.”

Lindy Waldeck
SED Organisatie

“GBBO voerde voor ons de projectleiding voor het vernieuwen van de website van www.meierijstad.nl uit. Ze hebben kennis en enthousiasme ingebracht, er was een goede klik met het online team, het managen van de CMS leverancier ging goed en het project is tijdig en binnen budget opgeleverd met een hoge kwaliteit. Als kers op de taart is er nog een collega getraind door GBBO waar we heel blij mee zijn.”

Carl van der Pol
Gemeente Meierijstad

“Er zijn waardevolle onderzoeken door GBBO uitgevoerd die ons helpen bij het realiseren van de nieuwe website www.voorneaanzee.nl (fusie van 3 gemeenten). Er werd gezorgd voor een goed overzicht en wij zijn goed geholpen.”

Nienke van 't Klooster
Gemeente Voorne aan Zee

“De flexibiliteit van GBBO was top tijdens het project om onze website van gemeente Midden-Drenthe te vernieuwen. Ik ben heel positief.”

Lisa Busstra - Stormezand
Gemeente Midden-Drenthe

“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”

Wiepke Popkema
Gemeente De Fryske Marren

“GBBO levert goed werk volgens afspraak en binnen de deadline. De samenwerking en communicatie verliep zeer prettig. Ze leveren goede producten op en bieden goede dienstverlening.”

Leonie Briene - Brouwer
VNG Realisatie

“Het snelle schakelen en communiceren, het opleveren van goede rapportages, de betrokkenheid en kennis van de materie maken het werken met GBBO heel prettig.”

Lindy Waldeck
SED Organisatie

“GBBO voerde voor ons de projectleiding voor het vernieuwen van de website van www.meierijstad.nl uit. Ze hebben kennis en enthousiasme ingebracht, er was een goede klik met het online team, het managen van de CMS leverancier ging goed en het project is tijdig en binnen budget opgeleverd met een hoge kwaliteit. Als kers op de taart is er nog een collega getraind door GBBO waar we heel blij mee zijn.”

Carl van der Pol
Gemeente Meierijstad

“Er zijn waardevolle onderzoeken door GBBO uitgevoerd die ons helpen bij het realiseren van de nieuwe website www.voorneaanzee.nl (fusie van 3 gemeenten). Er werd gezorgd voor een goed overzicht en wij zijn goed geholpen.”

Nienke van 't Klooster
Gemeente Voorne aan Zee

“De flexibiliteit van GBBO was top tijdens het project om onze website van gemeente Midden-Drenthe te vernieuwen. Ik ben heel positief.”

Lisa Busstra - Stormezand
Gemeente Midden-Drenthe

Succesverhalen
van klanten

Iedereen kan van alles beloven. Wij geven je bewijs over hoe het is om te werken met ons. Daarom laten we onze klanten graag aan het woord.

Klant aan het woord

“De medewerkers van GBBO die ons hebben geholpen bij het vernieuwen van onze website van gemeente Midden-Drenthe hadden heel veel kennis van zaken, hadden humor en waren goed scherp.”

Kristiaan Benes
Gemeente Midden-Drenthe

Klanten beoordelen ons met een
8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google