Hoe kunnen we je helpen?

Pieter wijst naar beneden

Neem contact op

Je kunt zelf direct een afspraak met Pieter inplannen, hem direct bellen of e-mailen.

of stel je vraag

Liever geen afspraak inplannen, maar eerst je vraag via ons contactformulier stellen?

* Deze velden zijn verplicht.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

We reageren meestal binnen 2 werkdagen.

Wij respecteren jouw privacy. Door gebruik te maken van dit formulier geef jij GBBO toestemming om je gegevens beveiligd op te slaan en te verwerken. Liever e-mailen? Dat kan ook! Stuurt een e-mail naar contact@gbbo.nl.

Plan zelf een afspraak in

Locatie en route

Met de auto (gratis parkeren)

Het adres is Spoorlaan 10a, 3721PB in Bilthoven.

Het witte vrijstaande pand is waar wij zijn gevestigd. Je kunt je auto op de oprit parkeren indien er voldoende plek is. Een andere optie is aan de overkant van de straat. Er zijn over het algemeen voldoende gratis parkeerplaatsen. Bel aan en we ontvangen je met genoegen.

Tot snel!

Met het openbaar vervoer

Vanaf Utrecht Centraal gaat er gemiddeld elk kwartier een trein naar station Bilthoven. Pak hiervoor één van onderstaande treinen:

  • Sprinter richting Baarn vanaf spoor 3
  • Sprinter richting Zwolle vanaf spoor 4

Je arriveert op station Bilthoven. Vanaf hier is het zo’n 5 minuten lopen. Verlaat het perron en ga beneden naar rechts onder het spoor door. Sla gelijk weer naar rechts af en loop de trap op. Je wandelt langs een parkeerplaats en fietsenstalling. Je blijft langs het spoor lopen en volgt het fietspad de brug over. Je bent nu bij de Spoorlaan. Na ongeveer 200 meter bevindt zich aan je linkerhand het witte vrijstaande pand waar wij zijn gevestigd. Bel aan en we ontmoeten je graag.

Tot dan!

Onze klanten waarderen ons met:

Al meer dan 150 klanten
geholpen sinds 2013.

Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google

We hebben meer dan 100 reviews ontvangen op o.a. Google.

Het team van GBBO

Wij zijn trots op onze klanttevredenheid

We zijn trots op de waardering van onze klanten. Bekijk hier een selectie van de meer dan 100 reviews van onze opdrachtgevers.

"Wij hadden tijdelijk iemand nodig die een webcoördinator kon vervangen bij gemeente Medemblik. GBBO heeft een goede kandidaat geleverd en voor en tijdens de inhuurperiode had GBBO een zeer flexibele opstelling. Er werd goed meegedacht wanneer het nodig was."

De heer Kuijper
Gemeente Medemblik

"Dankzij GBBO heeft het project voor de vernieuwing van onze website veel vaart gemaakt. Ze hebben de aanbesteder flink achteraan gezeten om het project te laten slagen. De onderzoeken voor de website zijn goed uitgevoerd en werden duidelijk gepresenteerd. Kortom, we zijn over de begeleiding van GBBO bij het vernieuwen van onze website tevreden."

Joop Beijaard
Gem. Regeling De Waddeneilanden

“Wij hadden twee vragen: help ons bij een tijdige migratie van het huidige CMS en help ons bij de meervoudig onderhandse aanbesteding voor een nieuwe toekomstbestendige website. Omdat we laat instapten en dus eigenlijk simpelweg haast hadden, bleef voor mij een zorgvuldige én pragmatische aanpak van essentieel belang. Ik vind dat GBBO hierin geslaagd is. GBBO heeft waargemaakt wat zij beloofden.”

M. Kort
Reclassering Nederland

"Ik beoordeel de dienstverlening van GBBO met een 9. Het team van GBBO reageert snel en werkt heel adequaat. Voor ons een perfecte realisatie van een gebruikersgerichte vernieuwing van de website van Ergotherapie Nederland!”

Theo van der Bom
Ergotherapie Nederland

"De medewerkers van GBBO zijn zeer professioneel, vakkundig en hebben voldoende kennis om het project  uit te voeren. Ze zorgen voor een prettige sfeer en hebben een prettige doelgerichte aanpak.”

Helen van Pol
Gemeente Leudal

“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”

Wiepke Popkema
Gemeente De Fryske Marren

"Wij hadden tijdelijk iemand nodig die een webcoördinator kon vervangen bij gemeente Medemblik. GBBO heeft een goede kandidaat geleverd en voor en tijdens de inhuurperiode had GBBO een zeer flexibele opstelling. Er werd goed meegedacht wanneer het nodig was."

De heer Kuijper
Gemeente Medemblik

"Dankzij GBBO heeft het project voor de vernieuwing van onze website veel vaart gemaakt. Ze hebben de aanbesteder flink achteraan gezeten om het project te laten slagen. De onderzoeken voor de website zijn goed uitgevoerd en werden duidelijk gepresenteerd. Kortom, we zijn over de begeleiding van GBBO bij het vernieuwen van onze website tevreden."

Joop Beijaard
Gem. Regeling De Waddeneilanden

“Wij hadden twee vragen: help ons bij een tijdige migratie van het huidige CMS en help ons bij de meervoudig onderhandse aanbesteding voor een nieuwe toekomstbestendige website. Omdat we laat instapten en dus eigenlijk simpelweg haast hadden, bleef voor mij een zorgvuldige én pragmatische aanpak van essentieel belang. Ik vind dat GBBO hierin geslaagd is. GBBO heeft waargemaakt wat zij beloofden.”

M. Kort
Reclassering Nederland

"Ik beoordeel de dienstverlening van GBBO met een 9. Het team van GBBO reageert snel en werkt heel adequaat. Voor ons een perfecte realisatie van een gebruikersgerichte vernieuwing van de website van Ergotherapie Nederland!”

Theo van der Bom
Ergotherapie Nederland

"De medewerkers van GBBO zijn zeer professioneel, vakkundig en hebben voldoende kennis om het project  uit te voeren. Ze zorgen voor een prettige sfeer en hebben een prettige doelgerichte aanpak.”

Helen van Pol
Gemeente Leudal

“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”

Wiepke Popkema
Gemeente De Fryske Marren