Recente blogs

Filter op onderwerp
Het succesvol aanbesteden van de website is vaak een complexe en tijdrovende uitdaging. Met deze 11 tips gaat het je vast lukken!
Ontdek waarom grotere online teams essentieel zijn voor een betere klantbeleving bij overheidsinstanties. Leer hoe deze teams de kloof tussen vraag en aanbod kunnen dicht…
Leer hoe je pdf-bestanden op je overheidswebsite toegankelijk maakt volgens wettelijke eisen in dit stapsgewijze plan.
Deze blog biedt waardevolle inzichten voor het uitbreiden van je online team, gebaseerd op concrete ervaringen. Ontdek vier praktische tips om effectief en succesvol een…
Ontdek waarom een uitbreiding van online teams essentieel is voor een effectieve en klantgerichte dienstverlening.
Ontdek welke 5 rollen cruciaal zijn bij het succesvol organiseren van online dienstverlening bij gemeenten en verbeter jouw aanpak voor effectieve communicatie en dienstv…

Populaire blogs

Ontdek waarom grotere online teams essentieel zijn voor een betere klantbeleving bij overheidsinstanties. Leer hoe deze teams de kloof tussen vraag en aanbod kunnen dicht…
Het succesvol aanbesteden van de website is vaak een complexe en tijdrovende uitdaging. Met deze 11 tips gaat het je vast lukken!
Ontdek in deze video de impact van site-navigatie op overheidswebsites. Leer van het onderzoek naar thema-navigatie en krijg inzichten voor jouw site.

Website vernieuwen? Ontvang een gratis plan van aanpak

Bij het plan van aanpak krijg je:

Gebaseerd op onze bewezen aanpak voor meer dan 50 publieke organisaties. Speciaal voor jou op maat gemaakt.

Over GBBO

Jouw website en webteam tot een succes maken. Dat is waar wij voor gaan. Samen met jou en je collega’s werken we aan betere, gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere digitale dienstverlening. Dat maakt het leven van inwoners, ondernemers, cliënten, patiënten, studenten, huurders en leden namelijk een stuk prettiger. Onze deskundige en zeer ervaren online professionals helpen je graag om jouw digitale uitdaging samen tot een succes te maken.

Samen met jou en je collega’s werken we aan mooiere, gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere service. Dat maakt het leven van inwoners, ondernemers, cliënten, patiënten, studenten, huurders en leden namelijk een stuk prettiger.

Klant aan het woord

“GBBO heeft een goed resultaat voor ons opgeleverd binnen de afgesproken tijd. Ze maken gebruik van tijdige besprekingen van goede tussenproducten. Ze hebben een goede inhoudelijke benadering van de vraagstelling en zetten goed door om tot een resultaat te komen. Bij GBBO hebben ze een prettige manier van werken en het time- en verwachtingenmanagement was goed.”

Frank Faber
Ministerie van BZK

Klanten beoordelen ons met een
8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google