Training Klantonderzoek Website

Leer in 1 dag een klantonderzoek voor de website op te zetten én succesvol door te vertalen naar concrete verbeteringen van de website.

Om je dienstverlening te monitoren en klantgerichter te maken, is het uitvoeren van (periodiek) onderzoek een essentiële pijler. Er zijn vele onderzoeksmethodes beschikbaar om in te zetten. Wij geloven in methodes waar veel actiegerichte inzichten uit voortvloeien. Zo kun je de dienstverlening gericht verbeteren. GBBO heeft veel ervaring opgedaan met het onderzoeken van websites / digitale dienstverlening en legt je de fijne kneepjes van het vak graag uit. Denk hierbij aan methodes zoals klantfeedback, toptaken en usability-onderzoek. De training is opgebouwd uit vele praktijkvoorbeelden van onderzoeken bij overheidsorganisaties.

Klantonderzoek in 1 dag

Leer in 1 dag een klantonderzoek voor de website op te zetten én succesvol door te vertalen naar concrete verbeteringen van de website.
Vragen die we beantwoorden zijn o.a.:

  • Welke methodes zijn geschikt voor welk vraagstuk?
  • Wat zijn de succesfactoren van effectief klantonderzoek?
  • Hoe genereer je zelf eenvoudig de gewenste klantfeedback?
  • Hoe zet je de inzichten uit het onderzoek om in concrete verbeteringen voor je website?

Behaal meer resultaat met klantonderzoek

Pieter Pinxten helpt jou en je collega’s graag verder om klantonderzoekmethodes effectief in te zetten. Stel ons gerust een vraag en we maken een programma dat aansluit op jouw wensen! Deze training verzorgen we met veel plezier en enthousiasme bij jou op locatie (incompany).

Wil jij je onderzoeksvaardigheden vergroten?