Interim online specialist inhuren
Kom jij een online specialist te kort in jouw online team? Dit leidt vaak tot een toename van de werkdruk. Het is frustrerend als je online team onvoldoende tijd of expertise heeft. Dat is iets wat jij niet wilt toch? Huur een online specialist in.
Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google
Wij scoren een 8,5 uit 100+ reviews
Liesbeth SchreinerGemeente Dijk en Waard“Ik ben heel tevreden over de geleverde webprofessional door GBBO. Hij kan goed verbinding maken tussen verschillende onderwerpen die spelen binnen ons online team (en daarbuiten). Hij heeft veel kennis en goede ideeën.”
Tekort aan online kennis en tijd
Een tekort qua online specialist(en) kan verschillende oorzaken hebben:
- Een toename van werk waardoor je team tijdelijk uitgebreid moet worden.
- Een teamlid is voor langere tijd ziek.
- Een collega gaat binnenkort met zwangerschapsverlof.
- Een collega verlaat het bedrijf voor een andere baan.
- Het huidige team kan het werk niet aan en moet vaak 'nee' verkopen.
Voorkom stress en een ontevreden werkomgeving
In de dynamische digitale wereld van vandaag kan het gebrek aan een online specialist een groot obstakel voor publieke organisaties zijn. Zonder deze essentiële kennis en vaardigheden kun jij je digitale plannen niet realiseren. Omdat jouw doelgroep steeds meer digitaal zaken wil doen, kan dit gebrek jouw organisatie serieus op achterstand zetten. Voorkom dan juist:
- een hogere werkdruk
- stress binnen het team
- ontevredenheid in de werkomgeving
Ontdek hoe het inhuren van een interim online specialist jouw organisatie behoedt voor deze valkuilen. Zo kun jij jouw digitale doelen bereiken en zelfs overtreffen.
Onze klanten waarderen ons met:
Al meer dan 150 klanten
geholpen sinds 2013.
Klanten beoordelen ons met een 8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google
We hebben meer dan 100 reviews ontvangen op o.a. Google.
Neem vrijblijvend contact op met Pieter
Over GBBO
Jouw website en webteam tot een succes maken. Dat is waar wij voor gaan. Samen met jou en je collega’s werken we aan betere, gebruiksvriendelijkere en toegankelijkere digitale dienstverlening. Dat maakt het leven van inwoners, ondernemers, cliënten, patiënten, studenten, huurders en leden namelijk een stuk prettiger. Onze deskundige en zeer ervaren online professionals helpen je graag om jouw digitale uitdaging samen tot een succes te maken.
De voordelen van een online interim specialist van GBBO
Bereik jouw digitale doelen en zorg voor een ontspannen situatie in je team. Kies voor een online interim specialist van GBBO. Bij ons profiteer je van:
- Meer rust door onze snelle beschikbaarheid: Een collega die jouw team op korte termijn komt versterken, waardoor je projecten geen vertraging oplopen en de werkdruk afneemt.
- Expertise: Al onze interim online specialisten hebben meer dan 10 jaar ervaring, opgedaan in het vakgebied van online dienstverlening én in de publieke sector. Deze rijke ervaring staat garant voor een deskundige ondersteuning.
En nog meer voordelen!
- Snelle en betere resultaten: Profiteer van onze ruim 10 jaar ervaring met digitale dienstverlening in de publieke sector. We delen onze best practices graag met jou en je team, zodat jullie minder tijd kwijt zijn aan het 'opnieuw uitvinden van het wiel' en we samen een hoge kwaliteit neerzetten.
- De juiste specialist: Wat je specialismebehoefte ook is, wij bieden de juiste expertise. Van interim online specialisten tot andere essentiële rollen binnen een online team.
- Flexibele contractvormen: Kies wat het beste past bij jou en je team: van een kort project tot een langdurige inzet, zoals het tijdelijk opvullen van een vacature of functie. Door een interim online specialist van GBBO in te schakelen, kun je je personeelsbestand afstemmen op je digitale ambities en behoeften, zonder de verplichting van een voltijdse aanstelling.
Huur direct een interim online specialist in. Bereik jouw digitale doelen.
Neem contact met ons op om snel een interim online specialist in te schakelen. Zo zorg je voor rust binnen je team en omgeving, terwijl je blijft werken aan je digitale doelen en het leveren van hoogwaardige diensten aan je klanten en collega's.
6 redenen om
voor ons te kiezen
1Deskundige webprofessionals met gemiddeld 10+ jaar ervaring
Verwacht een hoge mate van deskundigheid rondom alles wat met websites en digitale dienstverlening te maken heeft
2Betrouwbare partner: 10+ jaar ervaring met websites in de publieke sector
We begrijpen jouw wereld en spreken jouw taal. 150+ verschillende publieke opdrachtgevers geholpen en 300+ opdrachten succesvol uitgevoerd.
3Altijd snel een online professional beschikbaar
Jouw capaciteitsprobleem lossen we snel voor je op. Ervaar snel rust in je team
4Hoge klanttevredenheid: 8,5 op basis van 150 reviews
Jou tevreden maken én houden is onze missie. Van start tot einde ontvang jij van onze professionals een uitstekende dienstverlening.
5Beschikbaar in heel Nederland
Je kunt ons inschakelen voor opdrachten in heel Nederland
6Samenwerken met plezier
We helpen elkaar verder, organiseren sessies die energie geven en vieren successen met je
Website vernieuwen? Ontvang een gratis plan van aanpak
Bij het plan van aanpak krijg je:
- Een aanpak op maat om jouw website te vernieuwen
- Inzicht in wat jouw vernieuwingsproject gaat kosten
- Een concrete planning
- Inzicht in welke expertise je nodig hebt
Gebaseerd op onze bewezen aanpak voor meer dan 50 publieke organisaties. Speciaal voor jou op maat gemaakt.
Deze stappen gaan we voor je zetten
Het inhuren van een interim online specialist werkt als volgt:
1Afspraak plannen
Maak een afspraak met Pieter Pinxten (video- of telefoongesprek).
2Profielbespreking
Bespreek het profiel van de online professional die je wilt inhuren met Pieter vanaf wanneer en hoeveel uren.
3Omschrijving
Pieter maakt een omschrijving van de gewenste persoon op basis van het gesprek ter controle.
4Selectie
Pieter inventariseert of een geschikte collega in ons vaste team of flexibele schil beschikbaar hebben. Binnen 2 tot 3 werkdagen ontvang je een CV retour ter beoordeling.
5Kennismakingsgesprek
Als de persoon aansluit bij je wensen volgt een kennismakingsgesprek met jou en eventuele collega’s.
6Besluitvorming
Na het kennismakingsgesprek besluit je of je verder wilt met de kandidaat of dat wij een nieuwe kandidaat aanbieden.
7Aan de slag
Op naar een succesvolle samenwerking! We evalueren regelmatig samen of je nog tevreden bent over onze interim online specialist.
Veelgestelde vragen
Onze professionals hebben over het algemeen tussen de 10 en 25 jaar ervaring in het online vak. Het zijn dus over het algemeen seniors zodat je altijd over een ervaren en deskundige collega beschikt. De expertises van onze professionals variëren. Afhankelijk van jouw wensen qua profiel matchen we één of meerdere professionals die wij vervolgens bij je aanbieden.
We hebben hiervoor een vast proces ontwikkeld. Het inhuren van een interim online specialist werkt als volgt:
- Afspraak plannen: Maak een afspraak met Pieter Pinxten (video- of telefoongesprek)
- Profielbespreking: Bespreek het profiel van de interim online specialist die je wilt inhuren met Pieter, vanaf wanneer en hoeveel uren.
- Omschrijving: Pieter maakt een omschrijving van de gewenste persoon op basis van het gesprek ter controle.
- Selectie: Pieter inventariseert of een geschikte collega in ons vaste team of flexibele schil beschikbaar hebben. Binnen 2 tot 3 werkdagen ontvang je minimaal één CV ter beoordeling.
- Kennismakingsgesprek: Als de persoon aansluit bij je wensen volgt een kennismakingsgesprek met jou en je collega’s.
- Besluitvorming: Na het kennismakingsgesprek besluit je of je verder wilt met de kandidaat of dat wij een nieuwe kandidaat aanbieden.
- Aan de slag: Op naar een succesvolle samenwerking! We evalueren regelmatig samen of je nog tevreden bent over onze interim online specialist.
Over het algemeen willen we je altijd helpen met een beschikbare professional. Dat is onze ambitie. Hoe werkt dat? Afhankelijk van welke professional goed aansluit bij de profielschets, bekijken we of deze persoon beschikbaar is op het gewenste moment. Mocht dit niet het geval zijn, dan zoeken we naar een andere geschikte professional voor je. GBBO heeft zoals dat heet een vaste schil van medewerkers die in dienst zijn. En er is een flexibele schil van deskundige en ervaren zzp-ers waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Dit zorgt er eigenlijk voor dat we in 9 van de 10 gevallen binnen 1 tot 2 weken een geschikte kandidaat kunnen aanbieden die kan starten wanneer jij wilt. Je weet dus altijd snel waar je aan toe bent bij GBBO.
Sinds onze start in 2013 voeren wij contentanalyses uit en schonen wij websites op. Inmiddels hebben we meer dan 300 opdrachten succesvol uitgevoerd met een gemiddelde klanttevredenheid van 8,5. We garanderen je dan ook een goede dienstverlening. De aanpak die we hanteren is beproefd. Dat wil zeggen dat wij dergelijke opdrachten vaker uitvoeren en de werkwijzes intern hebben vastgelegd in gestandaardiseerde werkprocedures. Zo kunnen we elke keer een constante kwaliteit van dienstverlening bieden aan onze opdrachtgevers.
Wil je wat meer weten over hoe opdrachtgevers ons ervaren? Op onze website staan verschillende ervaringen van onze opdrachtgevers beschreven. Bekijk gerust eens de klantcases en succesverhalen van onze klanten (reviews in tekst en video).
We werken op basis van een afspraak over uren en het uurtarief. Er is niet één tarief exact te communiceren. Het hangt onder andere af van de gewenste kandidaat, type opdracht, de tijdsduur van de opdracht, het aantal uren per week, de reisafstand enzovoorts. In 2024 varieert ons uurtarief voor een online specialist tussen de 105,- en de 130,-.
Dit uurtarief is een all-in uurtarief waarmee alle soorten kosten zijn gedekt. Denk aan kosten zoals de fee voor bemiddeling, reiskosten, telefoonkosten, papierkosten, opleidingen, loon, pensioen, verzekering enzovoorts. Dit neemt GBBO allemaal voor zijn rekening.
Afhankelijk van jullie wensen zal onze professional beschikbaar zijn op locatie of op afstand. We zien vaak dat onze opdrachtgevers in het publieke domein zelf 50% thuis en 50% op kantoor hanteren of zelfs 75% thuis en 25% kantoor. Als fulltime aanwezigheid op locatie gewenst is, dan is dit ook bespreekbaar. Kortom, we vinden het vooral belangrijk wat jij wilt en zullen dan kijken welke professional hier bij past. In goed overleg komen we er altijd wel uit.
Het kan voorkomen dat een online specialist van ons toch niet helemaal bevalt. Dit gebeurt niet vaak, maar mocht het gebeuren dan gaan we graag in overleg over een oplossing. Er zijn situaties waarbij het helpt om betere werkafspraken te maken en verwachtingen naar elkaar toe te verbeteren. Vervolgens gaan we tussentijds de samenwerking evalueren om een succesvolle samenwerking te realiseren. Blijkt het toch echt niet te werken? Dan kunnen we altijd bekijken of we een andere professional kunnen aanbieden die beter aansluit bij de wensen. Mocht dit niet lukken, dan is een andere optie om de opdracht stop te zetten.
- Wij hanteren een werkwijze van een gedeeltelijke aanbetaling van onze diensten. Mocht dit echt niet tot de mogelijkheden behoren, dan kan er maandelijks achteraf gefactureerd worden na akkoord van de opdrachtgever. Elke opdrachtgever ontvangt maandelijks een statusupdate van gemaakte uren en geleverde resultaten ter akkoord. Zo blijf je als opdrachtgever aan het stuur en heb je elke maand goed inzicht in de opgeleverde resultaten en het budget.
Met zowel jullie als de interim online professional houden wij periodiek contact. Binnen GBBO hebben we de rol van operationeel manager. Op dit moment is Wouter Simons degene met deze rol binnen ons bedrijf.
Hij zorgt ervoor dat de professional alle middelen heeft om zijn werk inhoudelijk goed uit te voeren voor jullie. In sommige situaties helpt hij de professional aan kennis en of netwerk vanuit het bureau. GBBO is sinds 2013 actief in de overheid en verdere publieke sector en heeft veel kennis opgebouwd rondom het domein digitale dienstverlening en sectorale kennis. Zo huur je niet alleen een professional in, maar kun je ook profiteren van kennis en netwerk vanuit het bureau.
Daarnaast verzorgt de operationeel manager samen met de professional de administratieve werkzaamheden zoals het registreren van de uren en het communiceren van de maandelijkse urenverantwoordingen richting jullie. Op deze wijze verwachten wij altijd transparant diensten te verlenen zodat jullie goed op de hoogte zijn van wat wij voor jullie doen en wat de investering in uren hiervoor is.
De commercieel directeur Pieter Pinxten zal verder contact met de professional en de opdrachtgever houden om na te gaan of de samenwerking naar tevredenheid verloopt. Verwacht dan ook van ons dat wij bij je inchecken om te vragen of je tevreden bent en of er nog aandachtspunten zijn waar we op moeten letten. Deze punten zullen we dan ook weer bespreekbaar maken met de professional. Ons doel is altijd om een 9 of een 10 te scoren in onze dienstverlening richting jou.
Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk. Om de ontwikkeling van onze professionals te stimuleren hebben we de GBBO Academy. Hierbij komen we zo’n 8x per jaar een middag samen waarbij dan één professional over zijn expertise of project verteld aan de groep. De onderwerpen zijn altijd zeer divers maar hebben altijd een link naar online en de publieke sector. Verder helpen wij professionals 1 op 1 met maandelijkse coaching sessies. Dit kan de huidige opdracht als onderwerp hebben, maar ook zaken die buiten het werk spelen. Doelstelling is altijd dat onze professionals zich goed voelen en zo het beste uit zichzelf halen en dus ook voor jou.
Jazeker. Wij hebben een groot aanbod en netwerk van diverse webprofessionals zoals contentspecialisten, content managers, online adviseurs, projectleiders, webmasters, webanalisten, ux-experts, toegankelijkheidsexperts enzovoorts. Mocht je dus niet op zoek zijn naar specifiek een webmanager of web coördinator, maar een ander type expert, neem gerust contact op.
Klantcases
We zijn jouw beste keuze om een digitale uitdaging op te pakken. Geloof je dit niet? Kies een thema en bekijk hoe wij resultaten behalen.
Wij zijn trots op onze klanttevredenheid
We zijn trots op de waardering van onze klanten. Bekijk hier een selectie van de meer dan 100 reviews van onze opdrachtgevers.
“Ik ben heel tevreden over de geleverde webprofessional door GBBO. Hij kan goed verbinding maken tussen verschillende onderwerpen die spelen binnen ons online team (en daarbuiten). Hij heeft veel kennis en goede ideeën.”
Liesbeth SchreinerGemeente Dijk en Waard
"De medewerkers van GBBO zijn zeer professioneel, vakkundig en hebben voldoende kennis om het project uit te voeren. Ze zorgen voor een prettige sfeer en hebben een prettige doelgerichte aanpak.”
Helen van PolGemeente Leudal
"Wij hadden tijdelijk iemand nodig die een webcoördinator kon vervangen bij gemeente Medemblik. GBBO heeft een goede kandidaat geleverd en voor en tijdens de inhuurperiode had GBBO een zeer flexibele opstelling. Er werd goed meegedacht wanneer het nodig was."
De heer KuijperGemeente Medemblik
“Met duidelijke kennis van zaken, heldere taal en enthousiasme spelen jullie op een soort van natuurlijke manier professioneel en prettig in op de hulpvraag. De communicatie was prettig door de snelle en duidelijke reacties. De professionaliteit van de medewerkers is een inspirerend voorbeeld.”
Conny SchakenbosGemeente Alphen aan den Rijn
“We hebben met GBBO een nieuwe visie en actieplan voor de digitale dienstverlening voor de komende 5 jaar ontwikkeld voor gemeente De Fryske Marren. Bij GBBO hebben ze verstand van zaken. Er is goed overleg mogelijk op maat en ze luisteren goed naar de opdrachtgever. Het contact was laagdrempelig. De projectbegeleiders doen hun werk goed. Ze hebben ons van goed advies voorzien. Bedankt voor de enthousiaste begeleiding.”
Martha à NijeholtGemeente De Fryske Marren
“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”
Wiepke PopkemaGemeente De Fryske Marren
“Ik ben heel tevreden over de geleverde webprofessional door GBBO. Hij kan goed verbinding maken tussen verschillende onderwerpen die spelen binnen ons online team (en daarbuiten). Hij heeft veel kennis en goede ideeën.”
Liesbeth SchreinerGemeente Dijk en Waard
"De medewerkers van GBBO zijn zeer professioneel, vakkundig en hebben voldoende kennis om het project uit te voeren. Ze zorgen voor een prettige sfeer en hebben een prettige doelgerichte aanpak.”
Helen van PolGemeente Leudal
"Wij hadden tijdelijk iemand nodig die een webcoördinator kon vervangen bij gemeente Medemblik. GBBO heeft een goede kandidaat geleverd en voor en tijdens de inhuurperiode had GBBO een zeer flexibele opstelling. Er werd goed meegedacht wanneer het nodig was."
De heer KuijperGemeente Medemblik
“Met duidelijke kennis van zaken, heldere taal en enthousiasme spelen jullie op een soort van natuurlijke manier professioneel en prettig in op de hulpvraag. De communicatie was prettig door de snelle en duidelijke reacties. De professionaliteit van de medewerkers is een inspirerend voorbeeld.”
Conny SchakenbosGemeente Alphen aan den Rijn
“We hebben met GBBO een nieuwe visie en actieplan voor de digitale dienstverlening voor de komende 5 jaar ontwikkeld voor gemeente De Fryske Marren. Bij GBBO hebben ze verstand van zaken. Er is goed overleg mogelijk op maat en ze luisteren goed naar de opdrachtgever. Het contact was laagdrempelig. De projectbegeleiders doen hun werk goed. Ze hebben ons van goed advies voorzien. Bedankt voor de enthousiaste begeleiding.”
Martha à NijeholtGemeente De Fryske Marren
“Het team bij GBBO is kundig, jong, slim (wetenschappelijk), enthousiast en flexibel. In korte tijd hebben wij een goede basis liggen voor het vervolg. Ook de uitkomst geeft vertrouwen in een goed vervolg. Alles werd tijdig en goed verzorgd aangeleverd. Op momenten wanneer we een zetje nodig hadden kregen wij een zetje. Daarna werd de discussie weer snel opgepakt.”
Wiepke PopkemaGemeente De Fryske Marren
Succesverhalen
van klanten
Iedereen kan van alles beloven. Wij geven je bewijs over hoe het is om te werken met ons. Daarom laten we onze klanten graag aan het woord.
Neem vrijblijvend contact op met Pieter
Klant aan het woord
“Ik ben heel tevreden over de geleverde webprofessional door GBBO. Hij kan goed verbinding maken tussen verschillende onderwerpen die spelen binnen ons online team (en daarbuiten). Hij heeft veel kennis en goede ideeën.”
Liesbeth SchreinerGemeente Dijk en Waard
Klanten beoordelen ons met een
8,5 uit 100+ reviews op o.a. Google