Google Analytics Masterclass

De basis van Google Analytics is je bekend. Je hebt dan ook een redelijk inzicht wat er elke dag gebeurt op je website. Soms is het echter lastig om te interpreteren wat de webstatistieken werkelijk zeggen. Vragen die opdrachtgevers ons regelmatig stellen zijn o.a.:

  • Hoe moet ik de cijfers nu precies interpreteren?
  • Hoe vertalen we de verkregen websitestatistieken door naar een verbeterde dienstverlening?
  • Hoe overtuigen we collega’s op basis van de verkregen websitestatistieken?
  • Welke KPI’s van de website zijn nuttig en welke niet?

Inhoud Google Analytics Masterclass

De Google Analytics Masterclass geeft antwoord op deze vragen. Een Google Analytics Masterclass heeft geen vastomlijnd programma; we stemmen deze volledig af op jouw wensen. Mogelijke onderdelen van het programma zijn bijvoorbeeld:

  • De voor- en nadelen van websitestatistieken
  • Belangrijke metrics van Google Analytics
  • De juiste vragen stellen aan Google Analytics
  • KPI selectie & ontwikkelen van dashboards
  • Praktijkcases – waar liep je tegenaan en hoe is dit op te lossen
  • Data-visualisatie – hoe data op een behapbare wijze te rapporteren

Behaal meer resultaat met websitestatistieken

Rick Koopman helpt je graag verder om met het inzetten van websitestatistieken meer resultaat te behalen. Wat is je uitdaging? Stel ons gerust een vraag en we maken een programma dat aansluit op jouw wensen!

Vraag meer informatie aan

Vul je e-mailadres in, dan mail ik je de link naar de online training: